دعا یاسین

وبلاگ ادعیه و اذکار اسلامی مجربه

دعا یاسین

وبلاگ ادعیه و اذکار اسلامی مجربه

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

محاسبه قمر در عقرب - روزهای قمر در عقرب

حسین حسینی | جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

قمر در عقرب چیست – محاسبه زمان قمر در عقرب


قمر در عقرب همان است که قمر (ماه ) زمانی که یک دور کامل در هر ماه قمری بدور زمین میگردد یک بار از برج عقرب عبور کند که با چشم غیر مسلح قابلیت رویت ندارد. نکته این است که در برخی ماهها مثل ماه تیر در تابستان ، قمر در زمان شب از صورت فلکی عقرب گذر مینماید. در مقابل ، در ماههایی مثل آبان ماه عبور قمر از برج عقرب در روز است (بخاطر اینکه در این ماه خورشید در برج عقرب قرار دارد) برج عقرب ، هشتمین برج در شمارش دایره البروج (از بروج دوازده گانه) میباشد که خورشید در آبانماه و فقط سالی یکبار در آن وارد میشود. طول این مدت برای ماه در هر بیست و هفت روز یکبار است.
واقع بر این است که هر کدام از بروج فلکی (بروج دوازده گانه) بطور میانگین 30 درجه از حرکت شمس بر دایره البروج است و هماهنگ با یک ماه شمسی است که البته یک دوازدهم سال است.

 

  • حسین حسینی

درمان چشم زخم فوری – دعای ابطال چشم زخم

حسین حسینی | دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ق.ظ | ۰ نظر
درمان چشم زخم فوری – دعای ابطال چشم زخم


کلمات ذیل را در روی تخم مرغ نوشته یک دفعه از طرف راست و یک دفعه از طرف چپ و یک دفعه از پیشانی تا نوک بینی بکشد بگوید (العین) و بیاندازد و بشکند.

(جاعت ، فجاعت ، فجیعت ، تفجعت ، انفجعت ، انفلقت)



ادویه و ادعیه ، حاج میرزا رضا سقازاده واعظ

*****

دعای دفع چشم زخم , رفع چشم زخم , دعای چشم زخم قوی , دعای چشم و نظر , دعای چشم نظر , دعای نظر بد , دعای چشم , دعای چشم زخم کودک , دعای چشم زخم برای کودک , دعای چشم زخم و نظر تنگی , دعای دفع چشم زخم – دعای چشم نظر


  • حسین حسینی