دعا یاسین

وبلاگ ادعیه و اذکار اسلامی مجربه

دعا یاسین

وبلاگ ادعیه و اذکار اسلامی مجربه

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

درمان و روش باطل کردن طلسم و سحر - دعای ابطال طلسم

حسین حسینی | جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

 درمان و روش باطل کردن طلسم و سحر - دعای ابطال طلسم


درمان و روش و نحوه باطل کردن طلسم و سحر مکتوب هوایی , ابطال طلسم و سحر


طلسم و سحر هوایی یا بادی:
این نوع سحر در معرض هوا یا باد و در جهت مورد نظر معلق و آویزان میشود. زمانی که جریان هوا یا باد این طلسم را به حرکت درمی آورد موجب تاذی و تاثیر بر شخص مسحور میگردد.
از علامتها و نشانه های این سحر و طلسم هوایی این است که شخص مسحور و مطلسم با هر جریان هوا و باد شدیدی متاذی میشود و احساس ناراحتی او تشدید میشود.

  • حسین حسینی

ذکر و تاثیر آن در علوم غریبه , ختم و ذکر مجربه

حسین حسینی | پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ق.ظ | ۰ نظر

ذکر و تاثیر آن در علوم غریبه , ختم و ذکر مجربه


می دانیم که ذکر خداوند سبحان در همه حال تاثیراتی عجیب و شگرف در زندگی دنیوی و اخروی انسانها دارد. شکر خداوند باریتعالی مزید نعمت و کرامت برای انسانهاست و یاد خداوند در همه حال نیکو و پسندیده و موجب آرامش قلب و روح است.
در اینجا برخی از اذکار مجربه که تاثیراتی بسیار در زندگی روزمره دارد مذکور می افتد. یکی از مواردی که بسیار در انجام اذکار و ختومات مورد توجه و تاکید است، اذن استاد عامل است. در واقع، ذکر زمانی تاثیر کامل خود را دارد که با اذن و راهنمایی استاد عامل ذکر انجام پذیرد. هر چند ذکر نام باریتعالی در همه موارد تاثیرات مثبته و سازنده خود را بر جسم و روح و زندگی ما انسانها دارد.


قبلا در مورد تقسیم بندی ذکر و انواع ذکر بیان گردید که ذکر بر چند قسم است و به برخی از انواع آن مثل تحمید و تمجید و تهلیل و تسبیح و استغفار اشاره شد.


در ذیل، ده عدد ذکر مجرب و تاثیرگذار همراه با عدد آنها و تاثیرات شگرفی که برای ذاکر دارد بیان میگردد:

  • حسین حسینی

دعای رفع ترس , دعای ایمنی از دشمن - دعای رزق و روزی

حسین حسینی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

دعای رفع ترس , دعای ایمنی از دشمن - دعای رزق و روزی


دعاى مولاى ما حضرت امام على النقى علیه السلام برای دوری از بلا ، دشمن ، ترس و فقر


یَا مَنْ تُحَلُّ بِأَسْمَائِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ وَ یَا مَنْ یُفَلُّ بِذِکْرِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ وَ یَا مَنْ یُدْعَى بِأَسْمَائِهِ الْعِظَامِ مِنْ ضِیقِ الْمَخْرَجِ إِلَى مَحَلِّ الْفَرَجِ ذَلَّتْ لِقُدْرَتِکَ الصِّعَابُ وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِکَ الْأَسْبَابُ وَ جَرَى بِطَاعَتِکَ الْقَضَاءُ وَ مَضَتْ عَلَى ذِکْرِکَ الْأَشْیَاءُ فَهِیَ بِمَشِیَّتِکَ دُونَ قَوْلِکَ مُؤْتَمِرَةٌ وَ بِإِرَادَتِکَ دُونَ وَحْیِکَ مُنْزَجِرَةٌ وَ أَنْتَ الْمَرْجُوُّ لِلْمُهِمَّاتِ وَ أَنْتَ الْمَفْزَعُ لِلْمُلِمَّاتِ لَا یَنْدَفِعُ مِنْهَا إِلَّا مَا دَفَعْتَ وَ لَا یَنْکَشِفُ مِنْهَا إِلَّا مَا کَشَفْتَ وَ قَدْ نَزَلَ بِی مِنَ الْأَمْرِ مَا فَدَحَنِی ثِقْلُهُ وَ حَلَّ بِی مِنْهُ مَا بَهَظَنِی حَمْلُهُ وَ بِقُدْرَتِکَ أَوْرَدْتَ عَلَیَّ ذَلِکَ وَ بِسُلْطَانِکَ وَجَّهْتَهُ إِلَیَّ فَلَا مُصْدِرَ لِمَا أَوْرَدْتَ وَ لَا مُیَسِّرَ لِمَا عَسَّرْتَ وَ لَا صَارِفَ لِمَا وَجَّهْتَ وَ لَا فَاتِحَ لِمَا أَغْلَقْتَ وَ لَا مُغْلِقَ لِمَا فَتَحْتَ وَ لَا نَاصِرَ لِمَنْ خَذَلْتَ إِلَّا أَنْتَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْتَحْ لِی بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِکَ وَ اصْرِفْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِکَ وَ أَنِلْنِی حُسْنَ النَّظَرِ فِی مَا شَکَوْتُ وَ ارْزُقْنِی حَلَاوَةَ الصُّنْعِ فِیمَا سَأَلْتُکَ وَ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ فَرَجاً وَحِیّاً وَ اجْعَلْ لِی مِنْ عِنْدِکَ مَخْرَجاً هَنِیئاً وَ لَا تَشْغَلْنِی بِالاهْتِمَامِ عَنْ تُعَاهِدِ فَرَائِضِکَ وَ اسْتِعْمَالِ سُنَّتِکَ فَقَدْ ضِقْتُ بِمَا نَزَلَ بِی ذَرْعاً وَ امْتَلَأْتُ بِحَمْلِ مَا حَدَثَ عَلَیَّ جَزَعاً وَ أَنْتَ الْقَادِرُ عَلَى کَشْفِ مَا بُلِیتُ بِهِ وَ دَفْعِ مَا وَقَعْتُ فِیهِ فَافْعَلْ ذَلِکَ بِی وَ إِنْ کُنْتَ غَیْرَ مُسْتَوْجِبِهِ مِنْکَ یَا ذَا الْعَرْشِ الْعَظِیمِ وَ ذَا الْمَنِّ الْکَرِیمِ فَأَنْتَ قَادِرٌ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ آمِینَ رَبَّ الْعَالَمِینَ‏

مهج الدعوات و منهج العنایات، علی بن موسى بن جعفر بن محمد بن طاووس الحسینی.

مناجات در طلب کردن رزق‏ (جهت افزایش رزق و روزی)

  • حسین حسینی

عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه

حسین حسینی | يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه



قبلا مطالبی در مورد انواع اعمال در علوم غریبه ذکر شده بود. این اعمال که بر دو نوع است، منقسم بر رحمانی و غیر رحمانی است و بطور معمول نشانه اجابت عمل خاص در اینها میتواند چرخش لوح یا مشی  لوح بر سطح صاف  و ...... باشد که در آن از عزایم عبرانی یا سریانی و .... حتما استفاده میشود و البته از شروط اجابت عمل است.
عزایم برهتیه و ارکشیه و سهام اللیل از این عزایم است که برای نتیجه دائم  در برخی از اعمال، بهتر است درخاتمه  با ذکر زمان (مثلا الی الابد یا الی یوم القیامه) همراه باشد و این مهم است.
  • حسین حسینی

روشهای موثر برای بخت گشایی فوری و دعای ازدواج

حسین حسینی | پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ق.ظ | ۰ نظر

روشهای موثر برای بخت گشایی فوری و دعای ازدواج


 روشهای موثر برای بخت گشایی فوری و دعای ازدواج



1-    دعای بخت گشایی و ازدواج سریع

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :
(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین ).


توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.

  • حسین حسینی

بروج دوازده گانه فلکی – آسترولوژی و نقطه اعتدال بهاری

حسین حسینی | چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

بروج دوازده گانه فلکی – آسترولوژی و نقطه اعتدال بهاری

حدود قرن پنجم قبل از میلاد اخترشناسان یا اخترگویان (یونانی و بابلی)، برای دایره البروج یک بخش بندی دوازده گانه تعریف نموده اند و درجه هر کدام از این صور فلکی را 30 درجه مقیاس نهاده اند. آنچه باید متذکر شد این است که اسامی تمام بروج فلکی به جز صورت فلکی میزان از اسامی جانداران اقتباس شده است. واقع امر بر این است که نام منطقه البروج در ابتدا (دایره حیوانات) بوده و بعدها تغییر نام یافته است.
حرکت کلی قمر در مسیرش یک حرکت دورانی بر مدار خویش با سرعتی دوازده بار بیشتر از شمس است که یکماه بطول می انجامد. واقع بر این است که طی مسیر قمر ، بر منزلگاههایش در زمان یکماه به انجام میرسد. یعنی دوازده برابر کمتر از شمس. به سخن دیگر خورشید حرکت دورانی اش در بروج دوازده گانه یک فرایند یکساله است.

  • حسین حسینی

منازل بیست و هشتگانه قمر – توضیح منازل قمر

حسین حسینی | پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

منازل بیست و هشتگانه قمر – توضیح منازل قمر

پرسش و پاسخ

منازل بیست و هشتگانه قمر – توضیح منازل قمر


1-    مبنای تقسیم بندی ادوار فلکی چیست؟

منجمان و آسترولوژیستها ادوار فلکی را به قسمتهای دوازده گانه و مساوی بخش نموده اند (منظور بروج دوازده گانه ایست که هر کدام از ماههای سال را به یکی از این بروج منتسب نموده اند) و به ترتیب شامل:
 حمل ، ثور، جوزا ، سرطان ، اسد ، سنبله ، میزان ، عقرب ، قوس ، جدی ، دلو، حوت میباشند.
در این اثنا یک تقسیم دیگر را هم گنجانده اند. مثلا حمل ، ثور و جوزا را بهاری و سرطان ، اسد  و سنبله را منتسب به تابستان نموده اند و....

واقع امر این است که، علم و آگاهی از مواضع و خواص ستار گان و حرکت و گردش این ستارگان در ارتباط با زمین را احکام نجوم گویند که کاربردهای فراوانی هم دارد.

  • حسین حسینی