دعا یاسین

وبلاگ ادعیه و اذکار اسلامی مجربه

دعا یاسین

وبلاگ ادعیه و اذکار اسلامی مجربه

شناخت طلسم و روش پیشگیری از آن

حسین حسینی | پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ق.ظ | ۰ نظر

شناخت  طلسم و روش پیشگیری از آن

همانطور که میدانیم علوم غریبه علمی است مطلق. سحر و طلسم نیز حقیقتی است ثابت و البته قابل انکار نیست. در حقیقت سحر فقط به یک نوع یا شکل واحد خلاصه نمیشود بلکه انواع و اشکال مختلف بر آن مترتب است.
درواقع بر طلسمات رنگ خاصی مترتب نیست بلکه این نوعی تقسیم بندی در مورد نحوه عمل است و مثلا طلسم غیر رحمانی را طلسم سیاه، طلسم محبت را طلسم سرخ و طلسم ثروت را طلسم سبز مینامند. شرط اول و مهمترین شرط برای تاثیر سحر و طلسم این است که فرد طلسم کننده حتما موکلی (جنی ) را در اختیار داشته باشد (تسخیر جزئی یا کلی و به عبارتی داشتن حکم مربوطه جهت عمل به طلسمات) و این از بدیهیات تاثیر عمل است).
 روشهای تاثیر طلسم و سحر مختلف است و برای تاثیرگذاری مثلا مدفون یا مشموم یا مرشوش یا ماکول است. در اینجا به برخی از انواع و اشکال سحر اشاره میشود و در پایان روش پیشگیری از آنها ذکر میگردد:


1ـ سحر تفریق و ربط
در این سحر و طلسم، ساحر اقدام به تفریق و جدایی میان زوج و زوجه (جدایی زن و شوهر) یا جدایی پدر و پسر یا برادر از برادر و از این قبیل مینماید. این سحر همان سحر تفریق و تبغیض است که نسبت آنرا تباین مینمامند. بدین معنا که دو نفر نسبت مباینت و میگیرند و از هم دور میشوند.
اما سحر ربط ، همانی است که طلسم کننده از طریق استعانت از شیاطین و جن (که در اغلب انواع سحر و طلسمات وجود دارد) اقدام به اعمال خبیثه میکند. این عمل بگونه ای است که جن کافر در ذهن فرد طلسم شده دخل و تصرف میکند. این عمل مثلا میتواند باعث بسته شدن یا ناتوانی در مباشرت حلال زن و شوهر شود هر چند که هر دو طرف قادر به مباشرت هستند ولی نیرویی مانع از این امر است. این نوع سحر و طلسم از بدترین انواع آن است که نفرت و جدایی میان زوجین و عداوت میان آنها را در طول زمان موجب میشود. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین)

2ـ سحر الخداع والتخییل:
این نوع سحر در قوه ذهن انسان دخل و تصرف شدید دارد و بگونه ای است که انسان چیزهای ثابت را متحرک یا چیز متحرک را ثابت ببیند یا بزرگ را کوچک و کوچک را بزرگ ببیند و در واقع اشیاء را در شکل غیر حقیقی خود میبیند و این همان سحر تخییل است.

3ـ سحر جنون:
این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

4ـ سحر الخمول:
در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.

5 ـ سحر الهواتف:
در این نوع سحر و طلسم، ساحر موکل خود را به سوی فرد مورد نظر ارسال میکند که او را در هنگام خواب و بیداری آزار دهد. در زمان خواب به شکل حیوانات مختلف و ترسناک خود را به او نشان میدهد. در عالم بیداری هم فرد مورد نظر صداهای عجیب و غریب میشنود و مثلا صدای افرادی را میشنود که او را صدا میزنند (ممکن است این صداها آشنا باشند یا نباشند) و از این قبیل . از نشانه های این نوع سحر و طلسم ، خوابهای ترسناک و شنیدن اصوات عجیب و غریب و کثرت وسواس است.

6ـ سحر المرض:
در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است.  تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.

7ـ سحر محبة:
در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.

انواع مختلف دیگری از سحر هم وجود دارد که در این مقال نمیگنجد. قبلا هم مطالبی در مورد عوارض و نشانه های سحر و طلسم و نیز روش و نحوه باطل کردن برخی از طلسمات بیان شده است.
نتیجه اینکه، سحر امری واقعی است و وجود دارد. بر هر فرد مسلمانی واجب است که با قرائت مداوم آیات حفظ و معوذتین و فاتحه الکتاب و قرائت ادعیه معتبره دیگر، خود را از این مسائل در امان نگهدارد و از آنها پیشگیری کند.
در آخر بهتر است بدانیم که همه نفع ها و ضررها در دنیا  فقط به اذن خداوند جل جلاله میباشد و با ذکر و یاد مداوم خداوند سبحان همیشه سلامت خواهیم بود و ایمن خواهیم ماند.

(وما هم بضارین به من أحد إلا بإذن الله)

اللهم اصرف عنی عیون العائنین ، وحسد الحاسدین ، وسحر الساحرین ، ومکر الماکرین ، وکید الشیاطین .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی